xoxo

xoxo

marți, 27 mai 2014

Produse Cosmetice


Vazusem intr-o postare a Cleopatrei un review la rujul NYX Matte Lipstick luat de pe site-ul Produse Cosmetice . Desigur ca am vizionat si eu site-ul amanuntit , iar dupa ce am luat toate categoriile de produse pe rand si am selectat cam ceea ce eu aveam nevoie , am adaugat fara nici o retinere 4 produse in cos . Un rimel L'oreal care este in editie limitata , 2 rujuri NYX si o pensula pentru pudra accesorizata cu cristale .

 In ceea ce priveste seriozitatea site-lui ma declar mai mult decat multumita , desigur ca la fel ca oricare consumator inainte de finalizarea comenzii m-am asigurat ca produsele sunt 100% originale si nu produse replica . Eu am pus comanda joi seara , iar vineri dimineata am fost sunata de catre un reprezentat pentru confirmarea comenzii , pentru a-mi spune cand va ajunge la mine si pentru a-mi pune cateva intrebari , gen de unde am aflat despre site-ul lor . In alte cuvinte , pe mine m-au convins si cu siguranta voi mai comanda produse de pe acest site . Despre fiecare achizitie in parte am sa va vorbesc in postarea viitoare . 






    XoXo <3 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu