xoxo

xoxo

marți, 8 iulie 2014

Review produse cosmetice



Hey girls !

In sfarsit e varaaa ! as putea spune ca e o vara cu nabadai . In loc sa avem parte de zile frumoase insorite mai mult ne pricopsim cu ploi . Asta e nu avem ce face , dar acum sa revenim la postul de azi . Dupa o perioada de absenta am revenit cu review-ul despre produsele cosmetice din postul anterior.Ei bine , sa stiti ca sunt multumita de fiecare produs , iar ca urmare am sa vi le prezint pe toate pe rand . 


Pensula pentru pudra este nemaipomenita , e fina , e moale si mai e si accesorizata cu cristale . Mi se pare ca are un aspect feminin , iar pe langa asta isi si face bine treaba . De intretinut se intretine bine , am grija sa o spal cu apa si sapun ca sa o pastrez cat mai curata .


Rujul NYX Femme este un rosu care bate spre portocaliu . Imi place aceasta nuanta , este potrivita pentru vara si nu numai . Cred ca aceasta nuanta merge bine in orice anotimp . Mi se pare ca are ceva aparte pentru ca nu e acel rosu obisnuit .Din punctul meu de vedere este o nuanta care denota personalitate si te invaluie in mister . Ca sa porti o asemenea culoare cu succes ai nevoie de atitudinea corespunzatoare . 


Rujul NYX Fire este un rosu aprins , pasional si romantic . Este perfect pentru serile romantice si pasionale . Eu personal , de cate ori zaresc o femeie purtand acest rosu aprins imi da senzatia de femeie puternica care stie ce vrea si este sigura pe ea . De aceea cred si stiu ca nu multe femei ar indrazni sa adopte aceasta culoare . Rujul are o consistenta cremoasa , insa totusi inainte de al aplica folosesc un balsam de buze . Arata mult mai bine . 


Rimelul L'oreal este perfect pentru genele lungi care vor sa iasa in evidenta . Daca vrei sa ai gene de diva care stralucesc la propriu acest rimel e solutia . Rimelul contine particule sralucitoare , iar genele efectiv stralucesc . Eu nu pot sa zic decat ca il ador si vi-l recomand cu drag . Imi place periuta , desparte bine firele genelor si da volum  . Pacat ca e editie limitata . 

Produsele le puteti gasi aici  . 


Sper ca review-ul e de ajutor . Voi a-ti incercat pana acuma vreunul din produse ? 



XOXO ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu