xoxo

xoxo

duminică, 11 mai 2014

MiniMoon by Dana Rogoz








   DA DA DA ! a sosit gentuta MiniMoon by Dana Rogoz ! Ieri a sosit , nu ma asteptam sa ajunga chiar sambata , dar m-am bucurat cand m-a sunat curierul sa-mi spuna ca are un pachet pentru mine . O vanam de ceva vreme , am analizat-o la sange , mi-am inchipuit-o in zeci de tinute , iar intr-un final am facut-o a mea . Imi place caci desi este o mini gentuta , este foarte incapatoare . Eu am tendinta de a indesa multe lucrusoare prin genti , lucruri fara de care nu pot iesi din casa cum ar fi : nelipsitul telefon , portofelul , 2 luciuri de buze unul nude si unul intr-o nuanta tare , servetele umede , oglinda , uneori chiar si rimel depinde unde merg , ochelari de soare, cheile si multe altele , iar gentuta asta se pare ca face fata nevoilor mele. Raportul calitate pret mi se pare unul bun. Oricum MiniMoon by Dana Rogoz este peste asteptarile mele , este cusuta bine , imi place chiar si fermoarul care pare destul de rezistent . Gentuta vine cu o fata detasabila transparenta cu un cartonas pe care putem scrie tot ce ne dorim , iar dupa ce umplem cartonasul il putem inlocui cu altele sau cu poze personale .Dupa cum a-ti observat mi-am mai comandat inca 3 fete detasabile Mini Bleu , Mini Ciclam si Mini Tweed pentru ca mi-au placut foarte mult si pentru ca am la ce le asorta . Imi place ideea cu fetele detasabile deoarece in fiecare zi putem avea o noua gentuta .La nici o ora de la sosirea ei , am scos-o la plimbare intr-o tinuta all black unde vedeta a fost vesela fata detasabila Mini Ciclam . De abia astept sa le pot purta si pe celelalte in diferite tinute casual chic , rock ,boho chic . O vad integrata in atat de multe tinute incat nici nu va puteti imagina hahaha . 
  Gentuta o puteti gasi aici . Sa aveti o zi minunata !
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu