xoxo

xoxo

vineri, 23 mai 2014

Summer is coming

   Vine varaa ! ce bine imi pare ! ador zilele lungi de vara in care putem savura limonada , serile calduroase cu cer senin si instelat, dar stiti ce imi place cel mai mult ? imi place sa citesc in aer liber <3 . Ce poate fi mai frumos de atat ? 
Pe langa aceste lucruri acum putem purta linistite rochitele colorate dupa care am plans toata iarna . Am facut o lista cu cateva rochite dragute de la H&M si de la Zara care imi plac mie foarte mult si vreau sa vi le arat si voua . Majoritatea sunt de la H&M , nu stiu cum se face , dar mereu au haine pe gustul meu si care mi se potrivesc . 

 H&M . Imi place foarte mult printul .

H&M . E minunata rochita aceasta .

H&M . Aceasta mi se pare absolut superba .

H&M . Rochia aceasta ma atrage foarte tare , imi place tot la ea .

H&M . Aceasta rochie mi se pare foarte delicata si feminina.

H&M . O rochie casual pe care as purta-o zi de zi .Mi se pare foarte lejera .

H&M . Nelipsita dantela <3 .

H&M . Aceasta e DIVINA . 

Zara . Rochia alba e un must have vara.

Zara . Imi place combinatia de culori . 

Zara . Ador rochitele de acest gen .

Zara . O rochie pe care as purta-o in multe feluri.

 

      Sper ca v-au placut rochitele . O zi minunata va doresc !


                                                           

                                              



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu