xoxo

xoxo

duminică, 4 mai 2014

Makeup brushes holder (DIY)

   Se pare ca soarele s-a ratacit pe undeva de nu vrea sa isi mai faca aparitia si pe la noi . Azi a fost o zi tare posomorata , a plouat si a suflat vantul incontinuu, iar cei mai multi dintre noi nu au chef de nimic .Si pe buna dreptate . Vremea aceasta iti taie tot cheful de a face ceva , dar eu am incercat sa nu bag prea tare in seama aceste aspecte , asa ca mi-am pus imaginatia la contributie sa pot reimprospata atmosfera si sa incerc sa fiu cat mai creativa pentru a-mi reorganiza spatiul pe care il dedic produselor de make up . Asta este doar prima parte , asa ca stati pe aproape . Pana atunci am sa va arat cum pastrez pensulele de machiaj. Inspiratia mi-a venit vizualizand ideile de decor DIY de pe youtube , asa ca atunci cand sunteti in pana de idei nu ezitati sa va inspirati din ideile de decor DIY . Asta mi-a iesit mie .


De mult ma intrebam cum as putea sa imi organizez pensulele de makeup in asa fel incat sa arate cat mai estetic , dar si sa nu se deteriorizeze .M-au impresionat minunatele idei DIY si de asemenea m-au si inspirat putand crea aceste decoratiuni .Nu am facut nimic complicat , iar pe langa asta nu am cheltuit bani , deoarece aveam in casa tot ceea ce imi trebuia .Am sa va spun si voua ce materiale am  folosit si cum am realizat aceste suporturi pentru pensule.


Pentru acesta am folosit urmatoarele : o vaza , o panglica roz , cus-cus si colorant alimentar albastru.
Asa am facut : am pus cantitatea de cus-cus de care aveam nevoie intr-o punga , peste cus-cus am pus un capacel de colorant alimentar albastru , dupa care , am prins toata punga cu mana stanga , iar cu dreapta am amestecat compozitia pana ce a devenit aproape tot cus-cus - ul albastru . Apoi am pus cus-cus-ul colorat in vaza , dupa care am infipt pensulele . Pensulei pentru pudra i-am adaugat o fundita roz realizata din panglica . Si gata <3 ! Ador ce a iesit !


Pentru acesta am folosit : un borcan mic , ruj , detergent pentru rufe , colorant alimentar albastru si o panglica neagra .
Asa am facut : Mi-am colorat buzele cu ruj , dupa care am pus buzele colorate pe borcan pentru a se lua forma buzelor pe el . Apoi am masurat cantitatea de detergent de care aveam nevoie , dupa care am pus mai putin de jumatate din cantitate , intr-o punga . Am pus peste un capacel de colorant alimentar albastru , am prins toata punga cu mana stanga , iar cu dreapta am amestecat compozitia pana ce sa colorat. Dupa care am pus rezultatul in borcan , iar peste am adaugat detergentul ramas. La final , i-am atasat pensulei pentru pudra o fundita realizata din panglica neagra , iar apoi am pus-o in borcan. Treaba e gata ! Asai ce simplu e? 




Mie imi place ce a iesit , sper sa va placa si voua . Kisses

P.S.   Ma puteti urmari si pe Instagram pentru mai multe poze .



Pe curand !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu