xoxo

xoxo

miercuri, 30 aprilie 2014

Achizitii noi

   Pentru ca mi se terminasera proviziile de make up , am decis sa pun o comanda la E.L.F .De ce E.L.F ? deoarece auzisem numai pareri pozitive despre aceasta firma si asa am decis sa ma incumet sa-mi achizitionez si eu cateva produse. Zis si facut . Am intrat pe site , aveau oferte bune care imi faceau cu ochiul , plus ca daca comandam de minim 45 de lei primeam si o mystery bag asa ca am adaugat in cos 2 seturi de produse summer 13 si summer 16 . Am pus comanda sambata , iar marti a sosit . Desigur ca abia am asteptat sa ajunga , deoarece eram super curioasa cum vor fi produsele. Parerea mea ? Sunt incantata si nu prea .. cum vine asta ? am sa va explic mai jos .



Luciurile de buze shimmer Nude , Peach si Pink sunt ok , insa cel Red numai rosu nu e . Pe langa faptul ca nu are o consistenta cremoasa si abia se aplica pe buze nici macar nu e rosu . Ca sa ajung la o nuanta apropiata de acel rosu , cred ca trebuie sa ma fac cu tot luciul. Cand am pus luciurile in cos , am facut-o tocmai din cauza ca imi placea mult acel rosu . Din pacate nu a fost sa fie ...
Pensula neagra pentru pudra este preferata mea . E atat de fina si delicata , chiar nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult .
Pudra e super ok si aceea imi place mult . Acopera bine , imi place nuanta , deci e ok .
Pensulele albe imi plac , insa nu sunt atat de fine ca cea neagra . Oricum sunt ok .

Aceasta a fost comanda pusa de mine si la care am primit o mystery bag , unde se ascundeau aceste produse .
Imi plac mult toate cele trei produse . Iluminatorul chiar mi-l doream , asa ca am fost fericita sa vad ca mi l-au daruit , lipstick-ul e superb, imi place si culoarea , iar blush-ul e foarte ok . Chiar imi plac si sunt multumita de surpriza lor .
In concluzie , avantaje si dezavantaje . Acum vreau sa va arat cu ce m-am ales ultima data cand am fost la shopping .



M-am indragostit de aceste sandale . Sunt super comode si merg la o multime de tinute . Initial , vazusem altele pe site la Bershka care imi placeau extrem de mult , insa cand am mers sa mi le iau , am constatat ca nu ma avantajau si ca sa nu ma intorc trista acasa , am mai intrat si pe la H&M unde am gasit aceste sandalute minunate , nu m-am putut decide pe care sa le iau acasa , asa ca le-am luat pe amandoua .

Voi ce parere aveti despre produsele E.L.F si ce achizitii noi v-ati mai facut ?



Pe curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu