xoxo

xoxo

miercuri, 23 iulie 2014

Tweed


Hey girls ! 


Azi vreau sa continui seria cu produse de la ultima comanda facuta la kurtmann si sa va arat o tinuta casual , simpla si comoda care mie imi place mult . 


Acest top lejer si cu dantela in partea de jos , se afla printre produsele mele preferate achizitionate recent . Materialul e comod , racoros si foarte usor transparent , nu e deloc deranjant .


Geanta deja cred ca o stiti destul de bine si faptul ca eu o ador deoarece este atat de versatila si usor de asortat oricarei tinute datorita fetelor detasabile incat imi e imposibil sa nu o consider my favorite  .


Blugii inca se numara pe lista de produse purtabile si in sezonul de vara , mai ales in zilele racoroase cand nu stim cu ce sa ne imbracam . Cred ca cu totii avem cel putin o pereche de blugi in garderoba . Fie ei skinny , boyfriend  sau evazati . 




Iata inca 2 produse de la kurtmann . Eu sunt o fana a colantilor , nu stiu de ce imi plac asa mult ... poate din cauza ca mi se par tare confortabili . Desigur ca atunci cand i-am zarit i-am si pun in cos , si nu regret . Camasa are un material moale si vaporos care se aseaza lejer pe corp si nu e calduroasa mai deloc . Spre deosebire de colanti , inainte sa o adaug in cos am zabovit mult pe site , insa pana la urma tot am adaugat-o si bine am facut deoarece e minunata .

Top - Pimkie via kurtmann 
Colier - H&M 
Jeans - Esmara
Geanta - MiniMoon by Dana Rogoz fata detasabila tweed
Camasa si colanti - Stradivarius via kurtmann 


Pe curand ! 


Pentru mai multe poze ma puteti urmari si pe Instagram .


XOXO ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu