xoxo

xoxo

marți, 6 ianuarie 2015

December 2014 Favorites

         Hey girls !
In aceasta postare vreau sa va arat favoritele lunii decembrie . Acesta este primul post de acest gen iar de acum inainte in fiecare luna am sa fac o postare despre produsele mele favorite . Am sa incep cu aceste doua oje de la Farmasi pe care le ador si vreau sa va spun ca le-am folosit foarte des in ultima luna .

Oja mov arata minunat pe unghii si se usuca repede iar asta imi place la nebunie deoarece mereu imi stric oja pana ajunge sa se usuce complet . Cu asta nu am patit asa ceva , deci a devenit din prima preferata mea .
Oja Pretty Dots este foarte frumoasa si arata nemaipomenit pe unghii . O pot aplica asa simpla sau peste un strat de culoare . Eu am incercat amandoua metodele si pot sa spun ca imi place cum arata oricum .Singurul lucru care nu imi place este ca se da foarte greu jos de pe unghii , in rest pur si simplu o ador . 


Rujul mov inchis de la S-he Stylezone imi place la nebunie deoarece arata superb aplicat pe buze , plus ca rezista foarte mult iar pe langa asta nu se intinde cum fac alte rujuri . Sincer chiar il recomand si ma gandesc sa imi mai iau si alte nuante . Eu pe acesta l-am achizitionat de la Dm .


Pensula aceasta pentru pudra e super buna , e moale , aplica frumos si uniform pudra ba chiar uneori o folosesc si pentru blush . Chiar imi place mult .


Blush-ul E.l.f. este super ok pentru contur , in ultima vreme doar pe acesta l-am folosit si sunt cat se poate de incantata de el . Este destul de pigmentat si mereu am grija sa nu pun prea mult pe pensula caci imi place efectul de machiaj natural .


Fondul de ten de la Maybelline este de departe preferatul meu , l-am folosit zi de zi in luna decembrie si este aproape gata , ceea ce inseamna ca trebuie sa il achizitionez din nou caci pur si simplu sunt obsedata de el .


Balsamurile de buze Baby lips de la Maybelline sunt obsesia mea si nu puteau lipsi din acest post . Mi le-am dorit de dinainte sa apara si la noi in tara , iar cand au aparut am fost mega happy . De atunci le folosesc in fiecare zi chiar daca stau doar pe acasa . Nu conteaza, mereu trebuie sa avem buze catifelate nu-i asa ? mai multe puteti citi aici despre ele. 


Mascara Maybelline The Falsies  iti ofera gene cu aspect de gene false , periuta este nici prea mare nici prea mica , poti aplica mascara cu ea fara sa te murdaresti peste tot , iar asta imi place . Un alt lucru bun este ca nu incarca genele si nu le lipeste cum am patit cu alte produse . 



Rujul rosu Nyx Fire are o consistenta cremoasa , iti ofera senzatia de buze pline , rezista cu brio cateva ore bune pe buze . Iarna imi place sa port rosu pe buze , mi se pare o culoare perfecta pentru anotimpul rece , iar rujul acesta cu siguranta este favoritul meu in acest sezon .


Garnier BB Cream iti hidrateaza tenul 24 de ore , ilumineaza , acopera imperfectiuni , uniformizeaza si protejeaza tenul impotriva razelor UV, iar toate aceastea le gasim intr-un singur produs . Eu ador aceasta crema pigmentata si de multe ori am folosit-o fara sa mai aplic si fon de ten peste , iar tenul mereu arata nemaipomenit ca si cum as avea fond de ten . Este de departe preferata mea , dar cred ca se vede asta caci ambalajul este aproape gol .


Acestea sunt toate produsele mele favorite si utilizate constant in luna decembrie . Sper ca aceasta postare sa fie pe placul vostru si curand am sa revin cu o alta postare . 


Kisses !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu